16 Temmuz 2009 Perşembe

2. Sezon 1. Bölüm - The Sopa

31 yorum:

  1. sezona muhteşem bir başlangıç!

    YanıtlaSil
  2. hahaha cok iyi ya. =)
    devamını bekliyoruz ailecek =)

    YanıtlaSil
  3. benim de dikkatimi çeken ayrıntılar oldu ve tabii buna bağlı olarak da teorilerim var.
    1-duvardaki kübist tablo
    2-klavye

    spoiler verip heyecanı kaçırmak istemiyorum ama bence sen bilgisayar seni seçti. o bilgisayarın korunması lazım.

    YanıtlaSil
  4. Abi bari üstündekileri çıkarsaydın beyaz tshirt siyahın üstüne giymişsin :D çekim hatası yapmışsın...

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş dayısı : ))

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık arkadaş...

    YanıtlaSil
  7. abi ben konuyu anlamadım yaa :S

    YanıtlaSil
  8. :D:D süper olmus :) dvmını bekleriz

    YanıtlaSil
  9. ahahah hah... hassiktir yaaa... ben uzun zamandır lost bilgisayarı hariç hiçbir şeye kendimden geçerek gülemiyorum... devamı gelsin, biraz daha uzun tutulsun videolar mümkünse

    YanıtlaSil
  10. konuyu anlamayanlara önce Lost'un sonra da lost bilgisayarının tüm bölümlerini izlemesini öneriyoruz.

    cihan; argo ve küfür güzel birşey değil.

    YanıtlaSil
  11. Hocam monitorler aynı, acep benimde diyorum lost bilgisayarı falanmı

    LG FLATRON ez T730SH xD

    YanıtlaSil
  12. Lost'u ne kadar özlediğimi hatırladım izleyince :(

    Aynı lost gibi olmuş, yeni bölüm, hiçbir soruya cevap yok, daha çok soru, i'm so lost.

    YanıtlaSil
  13. Mükemmel olmuş, devamını sabırsızlıkla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  14. Dolap kesinlikle bir aldatmacadan ibaret diye düşünenlerdenim. 2.sezonun bilgilerinde odanın dışına çıkılacağı söyleniyordu.
    Bence birkaç bölüm sonra dolapla ilgili çok ilginç şeyler olacak nitekim semiz otunun eski mısır tanrılarıyla bağlantısı olduğunu bilmeyenimiz yoktur.
    Kafaya vurmanın etkisiyle bilinenlerde unutulacak gibi muhtemelen. Teori delisi olduk.
    Yeni bölüm heyecanla beklenmekte.

    YanıtlaSil
  15. her yeni bölümün ne zaman yayınlanacağını hemen olmasada her bölümden sonra öğrensek çok güzel olurdu

    YanıtlaSil
  16. harika süpper bir bölümdü dizi çok heyecanlı yerlere gideceğe benziyor

    YanıtlaSil
  17. hiçkimse sormuyo nie yazılar CDlerin içinde teorimi yazyorum ağ bişe vurdu bayılıyorum noluyo.. XD

    YanıtlaSil
  18. Tek kelimeyle; süpersin..
    Yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  19. Yeni bölüm ne zaman çıkar? Bir ay verin de, her gün yerine her saat girip bakalım:D

    YanıtlaSil
  20. zevkle şevkle takip ediyoruz.devam et çekmeye.devam etmessen asıl o zaman küfrü basarım :) güldürmeye devam et ulan bizi :D

    YanıtlaSil
  21. her perşembe yeni bölüm olsun !!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  22. Hacı çok güzel ya valla sağlam güldürdün beni

    YanıtlaSil
  23. ayıb oluyo kaç gündür yok yani

    YanıtlaSil
  24. yeni bölüm geliyor az kaldı.

    YanıtlaSil
  25. Harikasın Evliya. Bölüm sonu kopardı beni! :D

    YanıtlaSil
  26. mesajdaki akrostiş gözlerden kaçmış anlaşılan. "adıs"
    teorime göre 3. bölümde "diğerleri"ni de görücez ve buradaki soru işareti mesajın son harfi "R" nin biraz farklı bi alfabeyle yazılmış olması. belki "RA"ya işaret ediyordur.
    şlkadlşkl =))))) jin ya abi süpersin
    adıs adıs, adıs

    YanıtlaSil
  27. süpersin gözlerimden yaş geldi gülmekten yahu :D:D:D:

    YanıtlaSil
  28. allah belanı versin ölüyorum burada :))

    YanıtlaSil
  29. ne diyo sonda (lostu full seyrettim)

    YanıtlaSil